הסכם מכר

משרד עורכי דין פרידמן-נאמן מתמחה בהכנת הסכם מכר לדירה חדשה או יד שניה. משרדנו גובה שכר טרחה נוח השווה לכל כיס, וזאת בידיעה ובמטרה שלא להעמיס על כיסכם שגם ככה כבר העמיסו עליו הוצאות רבות: תיווך, מיסוי, עלויות משכנתא ושיפוץ.
מקצועיות, יסודיות ויחס אישי הן מילים יפות, אולם במקרה שלנו כל אלו מגובים בהמלצות.הנכם מוזמנים ללחוץ כאן ולהיווכח בעצמכם.
כשהקמנו את משרדנו הצבנו לעצמנו מספר מטרות. אחת מהן היא מתן יחס אישי ונגיש לקהל לקוחותינו - לא כסיסמה, אלא כמטרה. אנו זמינים ואנו בקשר ישיר ורציף עם לקוחותינו, וזאת משום שאנחנו מודעים לקשיים ולפחדים המלווים בעסקת מקרקעין. ניתן להשיגנו ישירות ללא צורך בתיווך של מזכיר/ה ו..: "העו"ד עסוק, הוא יחזור אליכם מאוחר יותר". אנו מעניקים יחס אישי וחם ועל כך יעידו עשרות רבות של לקוחותינו אשר מוצאים אותנו זמינים ישירות לטלפון הנייד שלנו (למעט בשבתות).

הסכם מכר דירה

אנו מספקים ליווי מקצועי ומשפטי החל משלב הבדיקות המקדימות (לשכת רישום המקרקעין (טאבו), מנהל מקרקעי ישראל, חברה משכנת, בדיקת תיק בית משותף, בדיקת חבות במס וכו'), תוך ניהול המו"מ המשפטי בעריכת ההסכם, כך שהוא יבטיח את מלוא זכויותיכם וכלה בהפניה ובשיתוף פעולה, במידת הצורך, עם יועצי משכנתאות ויועצי מס.
רכישה או מכירה של דירה היא בדרך כלל אחת העסקאות הגדולות שנעשה במהלך חיינו. כפועל יוצא מכך מלווה לרוב בחששות והיסוסים טבעיים ומובנים - אין זה צריך להיות כך. משרדנו נוסד בשנת 2007 לאחר שהשותפים במשרד, עו"ד ונוטריון אוהד נאמן ועו"ד קובי פרידמן, צברו שנים רבות של ניסיון במשרדים המובילים והתמחו, בין השאר, בתחום המקרקעין. מטרתנו היא לעבור ביחד איתכם את תהליך רכישת או מכירת הדירה על הצד הטוב, המהיר, היעיל והמקצועי ביותר, תוך שימת דגש מרבית על פרטי ההסכם והבטחת זכויותיכם.
במצב שוק כמו היום בו אחוז עורכי הדין הוא מהגדולים, אם לא הגדול ביותר בעולם, מלאכת בחירת עורך הדין שייצגכם בעסקת מקרקעין היא קשה ומורכבת. לחלקכם יש בן משפחה או מכר שהוא עורך דין, והוא הראשון שיצוץ לכם בראש. אולם חלקכם מן הסתם אינם מכירים עורכי דין ולא יודעים למי לפנות שייצג אתכם בעסקה מורכבת זו. גם לאלו וגם לאלו אנו אומרים לא להתפתות וללכת דווקא למי שאתם מכירים, אלא למי שיש ניסיון מוכח בביצוע עסקאות מסוג זה, למי שביצע עסקאות רבות, למי שיקשיב לצרכיכם ויבין אותם ולא יראה בכם "עוד לקוח", והכי חשוב - למי שאתם מתחברים.